Блог
Зміст статті
- Як виглядає блог?
- У чому переваги розміщення у блозі?
- Що можна розмістити у блозі?
- Як розмістити контент у блозі?
- Додаткові можливості
Кожен викладач може розміщувати будь-яку кількість освітнього контенту у блозі маркетплейсу. Це допомагає органічно (безкоштовно) залучати нових потенційних клієнтів, а також підвищувати довіру та лояльність від існуючих користувачів.
Як виглядає блог?
На маркетплейсі є окремий розділ із матеріалами блогу, які посортовані за різними тематиками.
Посилання на блог – тут.
Також всі статті викладача відображаються у його профілі. Подивитися, як це виглядає, можна тут.
У чому переваги розміщення у блозі?
Органічний трафік
Всі статті блогу SEO-оптимізуються під потрібні ключові слова, щоб залучати релевантний трафік для викладача. Оскільки сайт маркетплейсу має високий авторитет у пошукових системах, контент на ньому має більші шанси потрапити до ТОПу видачі, ніж на особистих ресурсах викладачів. Крім того, статті можуть побачити користувачі, які потрапили на маркетплейс іншими шляхами.
Експертність та довіра
Розміщуючи експертний контент у блозі, викладач демонструє свою компетентність у певній тематиці, що позитивно впливає на сприйняття його платних послуг та продуктів.
У безкоштовному контенті можна відповідати на запитання та заперечення аудиторії, пояснювати, чому з вами буде швидше та безпечніше досягти бажаних результатів. Корисний контент викликає довіру та лояльність, що підвищує ймовірність покупки платних продуктів викладача.
Перелінковка
На сторінках статей блогу розміщуються посилання на публічний профіль викладача та його платні послуги й продукти. Таким чином, трафік, залучений безкоштовними матеріалами, може конвертуватися на потенційних клієнтів, які переходять на відповідні сторінки викладача.
Що можна розмістити у блозі?
Види контенту
-
Текстовий контент
-
Відео контент (з обов’язковим хоча б частковим дублюванням текстом)
-
Аудіо контент (з обов’язковим хоча б частковим дублюванням текстом)
Формати
-
Статті – інформаційні матеріали у вільній формі, що роз’яснюють процеси та явища.
-
Лайфхаки – практичні поради, як зробити щось простіше та ефективніше.
-
ТОПи – рейтинги та підбірки найкращих рішень у вашій тематиці.
-
Огляди – детальні огляди сервісів, інструментів або явищ.
-
Порівняння – порівняння кількох подібних за характеристиками явищ, речей або інструментів.
-
Особистий досвід – розповідь про власний досвід користування, перебування або взаємодії з чимось.
-
Експерименти – опис проведених експериментів та тестів на відповідність бажаним параметрам або стандартам.
-
Інтерв’ю – інтерв’ю з вами або іншими експертами у вашій тематиці.
-
Чек-листи – пункти, які потрібно виконати для досягнення певного результату.
-
Інструкції та рецепти – детальні покрокові інструкції щодо виконання завдань.
-
Відповіді на питання – відповіді на питання, які були задані вам раніше, або самостійно сформовані питання, щоб розв’язати типові заперечення чи страхи цільової аудиторії.
Вимоги до контенту
-
Тематичність – тема контенту має бути освітньою та відповідати вашій експертній сфері.
-
Корисність – матеріал має приносити користь цільовій аудиторії.
-
Унікальність – текстовий контент повинен бути унікальним. Відео та аудіо можна використовувати з інших платформ (наприклад, ваше відео з YouTube), але текстовий опис цих матеріалів має бути унікальним.
Як розмістити контент у блозі?
Щоб розмістити контент у блозі маркетплейсу, натисніть кнопку “Додати контент” в особистому кабінеті викладача.
У формі, що відкриється, внесіть необхідні дані:
-
Тип контенту – оберіть вид та формат контенту, який хочете розмістити.
-
Де розмістити – вкажіть бажану категорію блогу для розміщення контенту.
-
Посилання – додайте посилання на Google документ, папку на Google Диску чи файлообмінник із вашим контентом.
-
Додатково – за бажанням, вкажіть ключові слова, переваги, користь для учнів або іншу важливу інформацію.
-
Контакт – вкажіть мессенджер або телефон для швидкого зв’язку щодо уточнень.
Після оформлення контенту модератор надішле його вам на погодження публікації. (Модератор може вносити правки для SEO-оптимізації та покращення оформлення).
Додаткові можливості
Лід-магніт – у блозі окрім посилань на ваші платні послуги та продукти на маркетплейсі, ви можете розмістити банери для завантаження користувачами корисних матеріалів у обмін на контактні дані ліда для подальшої комунікації. Детальніше – тут.
Підрядники – якщо вам потрібна допомога у розробці та створенні контенту (наприклад, у написанні унікального SEO-тексту), ви можете звернутись до підрядників маркетплейсу. Детальніше – тут.