Який контент створювати, щоб навчати цікаво
Щоб урізноманітнити ваше викладання на освітньому маркетплейсі, можна обирати з багатьох варіантів освітнього контенту. Читайте, робіть і ваше викладання не буде нудним.
Багато авторів курсів вважають, що якщо люди отримають всю необхідну інформацію безкоштовно, то вже не будуть платити за курс. Якщо коротко – не варто цього боятись. Є багато лідерів ринку, які у своїх блогах надають ту ж інформацію, що і на платних курсах, але їх курс однаково купують.
Якщо ви є гарним експертом, люди, яким подобається ваш безкоштовний контент, будуть купувати ваш платний контент (курс).
Наші спеціалісти будуть допомагати авторам із генеруванням якісного контенту. У цій статті лише коротко розкажемо, що це і навіщо він потрібен кожному автору курсу.
Навіщо потрібен додатковий контент
1 Залучення. Збільшення кількості потенційно зацікавленої цільової аудиторії, щоб згодом була можливість комунікувати з ними
2 Знайомство. Просто дайте відповідь собі на питання: Ви придбаєте зубну пасту з незнайомою назвою, чи з тою що вже десь чули?
3 Зацікавленість. Якщо у вас є якась невирішена задача, або ви звикли до якоїсь проблеми, а тут вам кажуть що виявляється її можна позбавитись – це ж приверне вашу увагу?
4 Прогрів. Щоб у потенційного учня зростав інтерес до теми загалом і до вас як викладача
5 Довіра. Якщо продовжити приклад із зубною пастою. То якщо вам щодня кажуть “що ця паста точно допоможе” то під час покупки навіть не будете сумніватись.
6 Покупка. Чим більше і частіше користувач буде бачити додатковий контент від вас, який буде приносити йому користь, тим більша довіра буде до вас. І коли з’явиться потреба чи впевненість, що треба придбати курс чи інше платне навчання по цій темі, він в першу чергу згадає про тих, кого він вже знає і довіряє у цій темі, тобто про вас.
Як обрати кращий формат для свого контенту
По-перше, як краще для користувача. Яким чином потрібну інформацію буде зручніше донести до користувача.
По-друге, як це прийнято. Як взагалі це прийнято у вашій ніші. Як роблять конкуренти.
По-третє, як вам зручно. Якщо прийнято відео, а вам дуже складно робити відео, значить робіть те, що у вас гарно виходить.
Вибір залежить від вашої теми (сфери), вподобань та вмінь. Просто перелічимо можливі варіанти.
1 Відео контент. В яких ви можете пояснювати матеріал, демонструвати приклади та проводити майстеркласи.
2 Аудіо контент. Подкасти або аудіокниги, які дозволяють слухачам вивчати матеріал у форматі аудіозапису.
3 Текстовий контент. Різнопланові статті для блогу та соціальних мереж.
4 Візуальний контент. Використання графіків, діаграм, ілюстрацій або інфографіка для наглядного представлення даних та структури теми.
5 Файли та заготовки. Шаблони, дизайн-ресурси, чек-листи, плани тощо, які допоможуть вашій аудиторії у виконанні конкретних завдань.
6 Інтерактивний контент. Завдання, тести або квізи, які дозволяють учням перевірити свої знання та розуміння теми.
Варіанти додаткового контенту
- Статті Інформаційні матеріали – як зробити щось або роз’яснюють процеси і явища.
- Лайф-Хаки Практичні поради, як зробити щось простіше та ефективніше.
- Чек-листи Перелік обов’язкових пунктів або кроків, які потрібно виконати для досягнення певного результату.
- Таблиці Інформація, представлена у вигляді таблиці для зручності сприйняття та порівняння.
- Книги або міні-книги Повноцінна книга або скорочений варіант, що містить корисну інформацію на певну тему.
- Словник термінів Збірка професійної термінології зі зрозумілим поясненням понять та термінів.
- ТОПи, рейтинги Підбірки найкращих рішень у вашій ніші. Підбірка варіантів Схоже на ТОП, але без позиціонування по місцях
- Огляди Докладні огляди сервісів, інструментів, явищ.
- Тести Тестування чогось на відповідність бажаним параметрам або стандартам.
- Порівняння Порівняння декількох подібних за характеристиками явищ, речей або інструментів.
- Особистий досвід Розповідь про особистий досвід користування, перебування або взаємодії з чимось.
- Експерименти Опис проведених експериментів та їх результатів.
- Інтерв’ю Інтерв’ю з вами або іншими експертами
- Аудити Аналіз та оцінка певних параметрів проведений експертом.
- Інфографіки Графічне представлення інформації з використанням ілюстрацій, діаграм та графіків.
- Дорожні мапи План або послідовність кроків для досягнення певної мети або результату.
- Тести та опитування Завдання та питання для перевірки знань, розуміння або думок аудиторії.
- Правила Розписані правила, вимоги або інструкції, які потрібно дотримуватись.
- Інструкції та рецепти Конкретні детальні Інструкції, що та як треба виконувати
- Відповіді на питання Відповіді на питання які були вам задані або найчастіше вам задають
- Записи старих лекцій чи уроків Відео, де ви записуєте свої лекції або уроки на конкретну тему, яка є популярною серед вашої аудиторії.
- Прямі ефіри Живі відеотрансляції, які ви проводите у режимі реального часу на платформах, таких як Instagram або Facebook.
- Майстеркласи чи вебінари Онлайн-семінари або майстер-класи, на які ви запрошуєте учасників для навчання і демонстрації практичних навичок.
- Відкриті розбори кейсів Сесії, на яких ви розглядаєте реальні ситуації чи проекти і демонструєте їхні аспекти або аналізуєте успішні кейси.
- Відкриті сесії питання–відповідь Зустрічі, на яких усі бажаючі можуть задати вам питання у прямому ефірі та отримати відповіді.
У підсумку: має бути якомога більше безкоштовного контенту – це і цінність для учнів, і привід до кумунікації з ними. Це найкращий спосіб залучити потенційних клієнтів до ваших платних освітніх продуктів.
Варіанти освітніх продуктів розглядались у попередній статті.
Чи була ця інформація корисною вам?
Схожі повідомлення
Пошук
Категорія