Кошик

Ваш кошик порожній

Огляд магазину

Блог

Який контент створювати, щоб навчати цікаво

kutsblog_003
Авторам курсів

Який контент створювати, щоб навчати цікаво

Щоб урізноманітнити ваше викладання на освітньому маркетплейсі, можна обирати з багатьох варіантів освітнього контенту. Читайте, робіть і ваше викладання не буде нудним.

Багато авторів курсів вважають, що якщо люди отримають всю необхідну інформацію безкоштовно, то вже не будуть платити за курс. Якщо коротко – не варто цього боятись. Є багато лідерів ринку, які у своїх блогах надають ту ж інформацію, що і на платних курсах, але їх курс однаково купують.

Якщо ви є гарним експертом, люди, яким подобається ваш безкоштовний контент, будуть купувати ваш платний контент (курс).

Наші спеціалісти будуть допомагати авторам із генеруванням якісного контенту. У цій статті лише коротко розкажемо, що це і навіщо він потрібен кожному автору курсу.

Навіщо потрібен додатковий контент

1 Залучення. Збільшення кількості потенційно зацікавленої цільової аудиторії, щоб згодом була можливість комунікувати з ними

2 Знайомство. Просто дайте відповідь собі на питання: Ви придбаєте зубну пасту з незнайомою назвою, чи з тою що вже десь чули?

3 Зацікавленість. Якщо у вас є якась невирішена задача, або ви звикли до якоїсь проблеми, а тут вам кажуть що виявляється її можна позбавитись – це ж приверне вашу увагу?

4 Прогрів. Щоб у потенційного учня зростав інтерес до теми загалом і до вас як викладача

5 Довіра. Якщо продовжити приклад із зубною пастою. То якщо вам щодня кажуть “що ця паста точно допоможе” то під час покупки навіть не будете сумніватись.

6 Покупка. Чим більше і частіше користувач буде бачити додатковий контент від вас, який буде приносити йому користь, тим більша довіра буде до вас. І коли з’явиться потреба чи впевненість, що треба придбати курс чи інше платне навчання по цій темі, він в першу чергу згадає про тих, кого він вже знає і довіряє у цій темі, тобто про вас.

Як обрати кращий формат для свого контенту

По-перше, як краще для користувача. Яким чином потрібну інформацію буде зручніше донести до користувача.

По-друге, як це прийнято. Як взагалі це прийнято у вашій ніші. Як роблять конкуренти.

По-третє, як вам зручно. Якщо прийнято відео, а вам дуже складно робити відео, значить робіть те, що у вас гарно виходить.

Вибір залежить від вашої теми (сфери), вподобань та вмінь. Просто перелічимо можливі варіанти.

1 Відео контент. В яких ви можете пояснювати матеріал, демонструвати приклади та проводити майстеркласи.

2 Аудіо контент. Подкасти або аудіокниги, які дозволяють слухачам вивчати матеріал у форматі аудіозапису.

3 Текстовий контент. Різнопланові статті для блогу та соціальних мереж.

4 Візуальний контент. Використання графіків, діаграм, ілюстрацій або інфографіка для наглядного представлення даних та структури теми.

5 Файли та заготовки.  Шаблони, дизайн-ресурси, чек-листи, плани тощо, які допоможуть вашій аудиторії у виконанні конкретних завдань.

6 Інтерактивний контент. Завдання, тести або квізи, які дозволяють учням перевірити свої знання та розуміння теми.

Варіанти додаткового контенту

  • Статті Інформаційні матеріали – як зробити щось або роз’яснюють процеси і явища.
  • Лайф-Хаки Практичні поради, як зробити щось простіше та ефективніше.
  • Чек-листи Перелік обов’язкових пунктів або кроків, які потрібно виконати для досягнення певного результату.
  • Таблиці Інформація, представлена у вигляді таблиці для зручності сприйняття та порівняння.
  • Книги або міні-книги Повноцінна книга або скорочений варіант, що містить корисну інформацію на певну тему.
  • Словник термінів Збірка професійної термінології зі зрозумілим поясненням понять та термінів.
  • ТОПи, рейтинги Підбірки найкращих рішень у вашій ніші. Підбірка варіантів Схоже на ТОП, але без позиціонування по місцях
  • Огляди Докладні огляди сервісів, інструментів, явищ.
  • Тести Тестування чогось на відповідність бажаним параметрам або стандартам.
  • Порівняння Порівняння декількох подібних за характеристиками явищ, речей або інструментів.
  • Особистий досвід Розповідь про особистий досвід користування, перебування або взаємодії з чимось.
  • Експерименти Опис проведених експериментів та їх результатів.
  • Інтерв’ю Інтерв’ю з вами або іншими експертами
  • Аудити Аналіз та оцінка певних параметрів проведений експертом.
  • Інфографіки Графічне представлення інформації з використанням ілюстрацій, діаграм та графіків.
  • Дорожні мапи План або послідовність кроків для досягнення певної мети або результату.
  • Тести та опитування Завдання та питання для перевірки знань, розуміння або думок аудиторії.
  • Правила Розписані правила, вимоги або інструкції, які потрібно дотримуватись.
  • Інструкції та рецепти Конкретні детальні Інструкції, що та як треба виконувати
  • Відповіді на питання Відповіді на питання які були вам задані або найчастіше вам задають
  • Записи старих лекцій чи уроків Відео, де ви записуєте свої лекції або уроки на конкретну тему, яка є популярною серед вашої аудиторії.
  • Прямі ефіри Живі відеотрансляції, які ви проводите у режимі реального часу на платформах, таких як Instagram або Facebook.
  • Майстеркласи чи вебінари Онлайн-семінари або майстер-класи, на які ви запрошуєте учасників для навчання і демонстрації практичних навичок.
  • Відкриті розбори кейсів Сесії, на яких ви розглядаєте реальні ситуації чи проекти і демонструєте їхні аспекти або аналізуєте успішні кейси.
  • Відкриті сесії питаннявідповідь Зустрічі, на яких усі бажаючі можуть задати вам питання у прямому ефірі та отримати відповіді.

У підсумку: має бути якомога більше безкоштовного контенту – це і цінність для учнів, і привід до кумунікації з ними. Це найкращий спосіб залучити потенційних клієнтів до ваших платних освітніх продуктів.

Варіанти освітніх продуктів розглядались у попередній статті.

Чи була ця інформація корисною вам?

Дякуємо за вашу участь!

Залиште свою думку тут

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *