Лід-магніт
Зміст статті
- Що таке лід-магніт
- Як лід-магніт виглядає на маркетплейсі
- Як лід-магніт функціонує
- Інструменти для реалізації лід-магніту
- Як розмістити лід-магніт
- У чому переваги розміщення лід-магнітів
- Додаткові можливості
У цій статті ви дізнаєтесь про формат лід-магніту на маркетплейсі. Це спосіб розміщення ваших безкоштовних освітніх матеріалів, які допомагають залучати потенційних клієнтів до ваших платних продуктів і послуг.
Що таке лід-магніт?
Лід-магніт – це безкоштовний корисний матеріал для цільової аудиторії, який надається в обмін на підписку або контактні дані користувача. (Лід — це ще не готовий клієнт, а лише потенційний контакт, з яким можна працювати надалі).
Приклади лід-магнітів:
Файл / матеріал
-
Чек-лист – перелік обов’язкових кроків для досягнення результату.
-
Книга – повна або скорочена версія видання з корисною інформацією.
-
ТОП – добірка найкращих варіантів із короткими поясненнями переваг.
-
Підбірка варіантів – список рішень без ранжування.
-
Словник термінів – пояснення професійної термінології простою мовою.
-
Підбірка лайфхаків – поради, як робити щось швидше та ефективніше.
-
Таблиця – структурована інформація для зручного сприйняття.
-
Інфографіка – дані у вигляді схем, діаграм, ілюстрацій.
-
Дорожня мапа – покроковий план досягнення мети.
-
Інструкції – чіткі правила, рецепти, алгоритми чи вимоги.
Консультація
-
Разова консультація – можливість отримати особисту консультацію з експертом для обговорення питань клієнта.
-
Питання експерту – можливість поставити своє запитання та отримати відповідь.
-
Аудит – оцінка та аналіз параметрів клієнта від спеціаліста.
Тести та опитування
-
Тест – перевірка знань, умінь або особистої ситуації.
-
Опитування – збір думок і зворотного зв’язку від аудиторії.
Навчальні матеріали
-
Відеозапис – лекція чи урок на актуальну тему, яка є цікавою чи популярною серед вашої аудиторії.
-
Текстовий гайд – покрокове пояснення теми у зручному форматі.
-
Подкаст – аудіо з корисною або популярною інформацією.
Події
-
Прямий ефір – трансляція в реальному часі (Instagram, Facebook тощо).
-
Розбір кейсів – жива онлайн-зустріч, на якій розглядаються реальні ситуації чи проекти і демонструються їхні аспекти або аналізуються успішні кейси учнів та аудиторії.
-
Сесія «питання-відповіді» – онлайн-зустріч із можливістю поставити питання експерту.
-
Вебінар – онлайн-семінар чи майстер-клас у прямому ефірі зі зворотним зв’язком.
-
Автовебінар – заздалегідь записані відео-сесії, які можна показувати в автоматичному режимі без прямої участі в реальному часі.
Як лід-магніт виглядає на маркетплейсі?
На маркетплейсі лід-магніт може бути представлений у вигляді різних безкоштовних товарів із вільним доступом користувачів до них:
-
Подія – у розділі «Заходи» розміщуються картки онлайн-подій, відсортовані за темами. Кожна сторінка містить опис заходу та кнопку з посиланням для реєстрації.
-
Тест – у розділі «Тести» розміщуються картки з описом тестів та кнопкою для проходження.
-
Курс – у розділі «Курси» доступні картки з описом онлайн-курсів та кнопкою для отримання доступу.
-
Книга – у розділі «Книги» розміщуються картки електронних книг із описом та кнопкою для завантаження чи перегляду.
-
Матеріал – у розділі «Матеріали» доступні картки з електронними матеріалами, їхнім описом та кнопкою для отримання доступу.
-
Консультація – у розділах «Репетитори», «Ментори», «Коучі», «Консультанти» розміщуються картки з безкоштовними (діагностичними) консультаціями. Користувач може забронювати час через кнопку або домовитись безпосередньо з викладачем.
Окрім цього, лід-магніт можна розмістити у вигляді банера. У статті блогу чи на сторінці товару викладача можна додати клікабельний банер із посиланням на лід-магніт.
Детальніше про всі види товарів на маркетплейсі — тут.
Як лід-магніт функціонує?
Лід-магніт може працювати у різних форматах:
-
Без збору контактів – користувач одразу отримує доступ, а мотиваційні заклики до подальшої співпраці та контакти викладача вбудовуються у сам матеріал.
-
Із збором контактів – перед отриманням матеріалу користувач залишає свої дані.
-
Через чат-бот – користувач підписується на чат-бот, у якому видається лід-магніт.
Після отримання контактів або підписки вже можна будувати подальшу комунікацію. Для більшої ефективності можна поєднувати кілька варіантів.
Інструменти для реалізації лід-магніту
-
Через маркетплейс – контент лід-магніту можна розмістити у форматі уроків на LMS-платформі. Користувач отримає доступ до них у своєму кабінеті.
-
Через сторонні сервіси – можна додати посилання на власні інструменти: чат-боти, квізи, сервіси бронювання тощо. Для цього потрібно передати службі підтримки посилання, яке буде прикріплене до кнопки.
Як розмістити лід-магніт?
Щоб мати можливість розміщувати лід-магніти (товари з безкоштовним доступом), необхідно бути підписаним на тариф «Лід-магніт».
Після цього ви зможете додавати будь-яку кількість лід-магнітів на маркетплейсі самостійно або за допомогою акредитованих підрядників маркетплейсу, дотримуючись наступних інструкцій.
-
Подія, Тест, Курс, Книга, Матеріал — створюються за інструкцією для звичайного Продукту, але з безкоштовним доступом та можливістю вставити власне посилання у кнопку.
-
Консультація — створюється за інструкцією для звичайної Послуги, але з позначкою, що вона безкоштовна. За бажанням можна додати посилання на сервіс бронювання (без додаткової оплати за функцію бронювання). Детальніше про функцію бронювання — тут.
-
Банер — щоб розмістити банер із лід-магнітом на сторінці товару чи у блозі, потрібно скористатися кнопкою «Додати контент» в особистому кабінеті та передати модераторам:
-
банер відповідного розміру (із описом лід-магніту та закликом до дії);
-
сам лід-магніт або посилання на нього;
-
вказівку, де саме розмістити банер.
-
У чому переваги розміщення лід-магнітів?
Органічний трафік
Усі товари, включно з безкоштовними лід-магнітами, SEO-оптимізуються під потрібні ключові слова. Завдяки високому авторитету маркетплейсу у пошукових системах, контент має більше шансів потрапити у ТОП-результатів, ніж на особистих ресурсах викладачів.
Крім того, лід-магніти можуть побачити користувачі, які прийшли на маркетплейс іншими шляхами.
Наприклад, введіть у Google: «Курс сальси», «Цигун», «Медитація під час війни» — і ви знайдете матеріали наших викладачів у видачі.
Експертність та довіра
Безкоштовні, але корисні матеріали дозволяють викладачеві демонструвати свою експертність. Це формує довіру та лояльність до його платних продуктів. У лід-магнітах можна відпрацьовувати заперечення, відповідати на запитання та пояснювати переваги співпраці з вами.
Пряма комунікація з клієнтом
Збираючи контакти потенційних клієнтів або залучаючи підписників у ваші канали, групи чи чат-боти, ви отримуєте можливість будувати прямий діалог і надалі пропонувати свої платні продукти чи послуги.
Вимоги до лід-магніту
-
Тематичність – контент має бути освітнім і відповідати сфері вашої експертності.
-
Корисність – матеріали повинні приносити практичну користь цільовій аудиторії.
-
Власність – контент може дублюватися з інших ваших ресурсів, але права на нього мають належати саме вам. Забороняється розміщувати чужі матеріали.
Додаткові можливості
Ви завжди можете скористатися преміум-функціоналом маркетплейсу, щоб підвищити ефективність ваших лід-магнітів. Наприклад:
-
ТОП – підняття товару чи лід-магніту вище у пошуковій видачі.
Детальніше про преміум-функціонал — тут.