Кошик

Ваш кошик порожній

Огляд магазину

Як ми можемо вам допомогти?

Лід-магніт

Зміст статті

  1. Що таке лід-магніт
  2. Як лід-магніт виглядає на маркетплейсі
  3. Як лід-магніт функціонує
  4. Інструменти для реалізації лід-магніту
  5. Як розмістити лід-магніт
  6. У чому переваги розміщення лід-магнітів
  7. Додаткові можливості

У цій статті ви дізнаєтесь про формат лід-магніту на маркетплейсі. Це спосіб розміщення ваших безкоштовних освітніх матеріалів, які допомагають залучати потенційних клієнтів до ваших платних продуктів і послуг.

Що таке лід-магніт?

Лід-магніт – це безкоштовний корисний матеріал для цільової аудиторії, який надається в обмін на підписку або контактні дані користувача. (Лід — це ще не готовий клієнт, а лише потенційний контакт, з яким можна працювати надалі).

Приклади лід-магнітів:

Файл / матеріал

  • Чек-лист – перелік обов’язкових кроків для досягнення результату.

  • Книга – повна або скорочена версія видання з корисною інформацією.

  • ТОП – добірка найкращих варіантів із короткими поясненнями переваг.

  • Підбірка варіантів – список рішень без ранжування.

  • Словник термінів – пояснення професійної термінології простою мовою.

  • Підбірка лайфхаків – поради, як робити щось швидше та ефективніше.

  • Таблиця – структурована інформація для зручного сприйняття.

  • Інфографіка – дані у вигляді схем, діаграм, ілюстрацій.

  • Дорожня мапа – покроковий план досягнення мети.

  • Інструкції – чіткі правила, рецепти, алгоритми чи вимоги.

Консультація

  • Разова консультація – можливість отримати особисту консультацію з експертом для обговорення питань клієнта.

  • Питання експерту – можливість поставити своє запитання та отримати відповідь.

  • Аудит – оцінка та аналіз параметрів клієнта від спеціаліста.

Тести та опитування

  • Тест – перевірка знань, умінь або особистої ситуації.

  • Опитування – збір думок і зворотного зв’язку від аудиторії.

Навчальні матеріали

  • Відеозапис – лекція чи урок на актуальну тему, яка є цікавою чи популярною серед вашої аудиторії.

  • Текстовий гайд – покрокове пояснення теми у зручному форматі.

  • Подкаст – аудіо з корисною або популярною інформацією.

Події

  • Прямий ефір – трансляція в реальному часі (Instagram, Facebook тощо).

  • Розбір кейсів – жива онлайн-зустріч, на якій розглядаються реальні ситуації чи проекти і демонструються їхні аспекти або аналізуються успішні кейси учнів та аудиторії.

  • Сесія «питання-відповіді» – онлайн-зустріч із можливістю поставити питання експерту.

  • Вебінар – онлайн-семінар чи майстер-клас у прямому ефірі зі зворотним зв’язком.

  • Автовебінар – заздалегідь записані відео-сесії, які можна показувати в автоматичному режимі без прямої участі в реальному часі.

Як лід-магніт виглядає на маркетплейсі?

На маркетплейсі лід-магніт може бути представлений у вигляді різних безкоштовних товарів із вільним доступом користувачів до них:

  • Подія – у розділі «Заходи» розміщуються картки онлайн-подій, відсортовані за темами. Кожна сторінка містить опис заходу та кнопку з посиланням для реєстрації.

  • Тест – у розділі «Тести» розміщуються картки з описом тестів та кнопкою для проходження.

  • Курс – у розділі «Курси» доступні картки з описом онлайн-курсів та кнопкою для отримання доступу.

  • Книга – у розділі «Книги» розміщуються картки електронних книг із описом та кнопкою для завантаження чи перегляду.

  • Матеріал – у розділі «Матеріали» доступні картки з електронними матеріалами, їхнім описом та кнопкою для отримання доступу.

  • Консультація – у розділах «Репетитори», «Ментори», «Коучі», «Консультанти» розміщуються картки з безкоштовними (діагностичними) консультаціями. Користувач може забронювати час через кнопку або домовитись безпосередньо з викладачем.

Окрім цього, лід-магніт можна розмістити у вигляді банера. У статті блогу чи на сторінці товару викладача можна додати клікабельний банер із посиланням на лід-магніт.

Детальніше про всі види товарів на маркетплейсі — тут.

Як лід-магніт функціонує?

Лід-магніт може працювати у різних форматах:

  • Без збору контактів – користувач одразу отримує доступ, а мотиваційні заклики до подальшої співпраці та контакти викладача вбудовуються у сам матеріал.

  • Із збором контактів – перед отриманням матеріалу користувач залишає свої дані.

  • Через чат-бот – користувач підписується на чат-бот, у якому видається лід-магніт.

Після отримання контактів або підписки вже можна будувати подальшу комунікацію. Для більшої ефективності можна поєднувати кілька варіантів.

Інструменти для реалізації лід-магніту

  • Через маркетплейс – контент лід-магніту можна розмістити у форматі уроків на LMS-платформі. Користувач отримає доступ до них у своєму кабінеті.

  • Через сторонні сервіси – можна додати посилання на власні інструменти: чат-боти, квізи, сервіси бронювання тощо. Для цього потрібно передати службі підтримки посилання, яке буде прикріплене до кнопки.

Як розмістити лід-магніт?

Щоб мати можливість розміщувати лід-магніти (товари з безкоштовним доступом), необхідно бути підписаним на тариф «Лід-магніт».

Після цього ви зможете додавати будь-яку кількість лід-магнітів на маркетплейсі самостійно або за допомогою акредитованих підрядників маркетплейсу, дотримуючись наступних інструкцій.

  • Подія, Тест, Курс, Книга, Матеріал — створюються за інструкцією для звичайного Продукту, але з безкоштовним доступом та можливістю вставити власне посилання у кнопку.
    Лід-магніт - картинка 2

  • Консультація — створюється за інструкцією для звичайної Послуги, але з позначкою, що вона безкоштовна. За бажанням можна додати посилання на сервіс бронювання (без додаткової оплати за функцію бронювання). Детальніше про функцію бронювання — тут.

  • Банер — щоб розмістити банер із лід-магнітом на сторінці товару чи у блозі, потрібно скористатися кнопкою «Додати контент» в особистому кабінеті та передати модераторам:

    • банер відповідного розміру (із описом лід-магніту та закликом до дії);

    • сам лід-магніт або посилання на нього;

    • вказівку, де саме розмістити банер.
      Лід-магніт - картинка 3

У чому переваги розміщення лід-магнітів?

Органічний трафік

Усі товари, включно з безкоштовними лід-магнітами, SEO-оптимізуються під потрібні ключові слова. Завдяки високому авторитету маркетплейсу у пошукових системах, контент має більше шансів потрапити у ТОП-результатів, ніж на особистих ресурсах викладачів.
Крім того, лід-магніти можуть побачити користувачі, які прийшли на маркетплейс іншими шляхами.

Наприклад, введіть у Google: «Курс сальси», «Цигун», «Медитація під час війни» — і ви знайдете матеріали наших викладачів у видачі.

Експертність та довіра

Безкоштовні, але корисні матеріали дозволяють викладачеві демонструвати свою експертність. Це формує довіру та лояльність до його платних продуктів. У лід-магнітах можна відпрацьовувати заперечення, відповідати на запитання та пояснювати переваги співпраці з вами.

Пряма комунікація з клієнтом

Збираючи контакти потенційних клієнтів або залучаючи підписників у ваші канали, групи чи чат-боти, ви отримуєте можливість будувати прямий діалог і надалі пропонувати свої платні продукти чи послуги.

Вимоги до лід-магніту

  • Тематичність – контент має бути освітнім і відповідати сфері вашої експертності.

  • Корисність – матеріали повинні приносити практичну користь цільовій аудиторії.

  • Власність – контент може дублюватися з інших ваших ресурсів, але права на нього мають належати саме вам. Забороняється розміщувати чужі матеріали.

Додаткові можливості

Ви завжди можете скористатися преміум-функціоналом маркетплейсу, щоб підвищити ефективність ваших лід-магнітів. Наприклад:

  • ТОП – підняття товару чи лід-магніту вище у пошуковій видачі.

Детальніше про преміум-функціонал — тут.

Чи була ця інформація корисною вам?

Дякуємо за вашу участь!