Просування
18.03.2025 2025-04-09 15:02Просування
ПРОСУВАТИ ОСВІТНІ ПРОДУКТИ
ТЕПЕР ЛЕГКО
Якщо ви бажаєте запускати рекламні компанії на свої освітні продукти чи послуги – з нами це просто. Обирайте зручний варіант просування та отримуйте бажаних клієнтів.


У тебе є курс, але немає клієнтів?
Ми налаштуємо рекламу, продажі та приведемо клієнтів
- Що можна просувати?
Будь-які освітні продукти чи послуги, що розміщені на маркетплейсі.
- Як можна просувати?
За допомогою платної реклами та маркетингових інструментів.
- Чому з нами просувати вигідно?
Пропонуємо найвигідніші умови для викладачів, адже тим самим просуваємо і маркетплейс.
Варіанти платної реклами
- РРС
Налаштування пошукової рекламної компанії в Google.ads
- TARGET
Налаштування таргетованої рекламної компанії в Meta.ads (Facebook, Instagram)
- SEO, SMM, PR
Варіанти просування підбираються індивідуально під конкретний продукт
Варіанти маркетингу
- Ремаркетинг
Налаштування банерних ремаркетингових компаній, що наздоганятимуть користувача в інтернеті
- Чат-бот розсилки
Налаштування автоматичних розсилок у мессенджери та на емейли для роботи з аудиторією
- Маркетингові воронки
Індивідуальна реалізація автоворонок: Лід-магніту, Консультації, Марафону, Вебінару, Запуску
- Відділ продажу
Залучення менеджерів з продажу, з прописаними скриптами продажів та обробки заперечень
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:
Розрахунок
Тест
Запуск
Бонус

ЯК ЦЕ ПрАЦЮЄ?
Приклади реалізації з конкретними цифрами:
Маркетплейс налаштовує рекламну компанію на продукт викладача.
Вартість налаштування та підтримки - 10% від рекламного бюджету.
Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет викладача 5 000 грн. З них лишається маркетплейсу за налаштування і підтримку - 500 грн. а 4 500 грн йде на рекламу
(ціна курсу) 500 грн * 20 шт (к-сть покупок) = 10 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 5 000 грн - це чистий заробіток викладача
Приклад в цифрах (песимістичний):
Рекламний бюджет викладача 5 000 грн. З них лишається маркетплейсу - 500 грн, а 4 500 грн йде на рекламу
(ціна курсу) 500 грн * 4 шт (к-сть покупок) = 2 000 грн (дохід)
Результат: 3 000 грн - це чистий збиток викладача
Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).
Маркетплейс налаштовує маркетингові воронки та рекламну компанію на продукт викладача.
Мінімальний рекламний бюджет - 20 000 грн
Вартість налаштування та підтримки - 10 000 грн/міс + 20% від прибутку.
Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет - 40 000 грн
Оплата послуг маркетплейсу - 10 000 грн
(ціна курсу) 500 грн * 200 шт (к-сть покупок) = 100 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 50 000 грн = 10 000 грн маркетпелйсу/40 000 грн викладачу
Приклад в цифрах (дуже песимістичний):
(ціна курсу) 500 грн * 2 шт (к-сть покупок) = 1 000 грн (дохід)
Ми витратили тільки тестові 10 000 грн на рекламу.
Результат: збиток -9 000 грн викладача.
Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).
Маркетплейс налаштовує маркетингові воронки та рекламну компанію на продукт викладача.
Мінімальний рекламний бюджет - 20 000 грн
Вартість налаштування та підтримки - 50% від прибутку.
Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет - 40 000 грн
(ціна курсу) 500 грн * 200 шт (к-сть покупок) = 100 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 60 000 грн = 30 000 грн маркетпелйсу/30 000 грн викладачу
Приклад в цифрах (дуже песимістичний):
(ціна курсу) 500 грн * 2 шт (к-сть покупок) = 1 000 грн (дохід)
Ми витратили тільки тестові 10 000 грн на рекламу.
Результат: збиток -9 000 грн викладача.
Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).