Кошик

Ваш кошик порожній

Огляд магазину

Просування

ПРОСУВАТИ ОСВІТНІ ПРОДУКТИ
ТЕПЕР ЛЕГКО

Маркетингові послуги для викладачів маркетплейсу

Якщо ви бажаєте запускати рекламні компанії на свої освітні продукти чи послуги – з нами це просто. Обирайте зручний варіант просування та отримуйте бажаних клієнтів.

element_008.png

У тебе є курс, але немає клієнтів?

Ми налаштуємо рекламу, продажі та приведемо клієнтів

Будь-які освітні продукти чи послуги, що розміщені на маркетплейсі.

За допомогою платної реклами та маркетингових інструментів.

Пропонуємо найвигідніші умови для викладачів, адже тим самим просуваємо і маркетплейс.

Варіанти платної реклами

Налаштування пошукової рекламної компанії в Google.ads

Налаштування таргетованої рекламної компанії в Meta.ads (Facebook, Instagram)

Варіанти просування підбираються індивідуально під конкретний продукт

Варіанти маркетингу

Налаштування банерних ремаркетингових компаній, що наздоганятимуть користувача в інтернеті

Налаштування автоматичних розсилок у мессенджери та на емейли для роботи з аудиторією

Індивідуальна реалізація автоворонок: Лід-магніту, Консультації, Марафону, Вебінару, Запуску

Залучення менеджерів з продажу, з прописаними скриптами продажів та обробки заперечень

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

KUTS_ukr_002_v3.png

Запуск реклами

Лише 10% від вашого рекламного бюджету

10%
prosuvannia_11.jpg

Реклама + маркетинг I

10 000 грн/міс + 20% від прибутку з продажів

20%
KUTS_ukr_001_v2.png

Реклама + маркетинг II

Тільки 50% від отриманого прибутку

50%

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:

Розрахунок

Перед запуском ми робимо попередній розрахунок показників воронки на погодження

Тест

Спочатку робиться тестовий запуск для підтвердження бажаних показників воронки

Запуск

Тільки якщо тестові показники влаштували - відбувається запуск на основний бюджет

Бонус

Якщо ваш рекламний бюджет > 1 000 $/міс, до 1,06 - тестовий запуск за наш рахунок

ЯК ЦЕ ПрАЦЮЄ?

Заявка

Викладач направляє заявку з вказанням продукту який хоче просувати та своїми побажаннями до просування.

Оцінка

Маркетологи здійснюють попередню оцінку мінімального рекламного бюджету та маркетингових інструментів.

Погодження

Менеджер маркетплейсу погоджує із викладачем остаточні налаштування просування та умови співпраці.

Приклади реалізації з конкретними цифрами:

Маркетплейс налаштовує рекламну компанію на продукт викладача.
Вартість налаштування та підтримки - 10% від рекламного бюджету.


Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет викладача 5 000 грн. З них лишається маркетплейсу за налаштування і підтримку - 500 грн. а 4 500 грн йде на рекламу
(ціна курсу) 500 грн * 20 шт (к-сть покупок) = 10 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 5 000 грн - це чистий заробіток викладача

Приклад в цифрах (песимістичний):
Рекламний бюджет викладача 5 000 грн. З них лишається маркетплейсу - 500 грн, а 4 500 грн йде на рекламу
(ціна курсу) 500 грн * 4 шт (к-сть покупок) = 2 000 грн (дохід)
Результат: 3 000 грн - це чистий збиток викладача

Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).

Маркетплейс налаштовує маркетингові воронки та рекламну компанію на продукт викладача.
Мінімальний рекламний бюджет - 20 000 грн

Вартість налаштування та підтримки - 10 000 грн/міс + 20% від прибутку.

Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет - 40 000 грн
Оплата послуг маркетплейсу - 10 000 грн
(ціна курсу) 500 грн * 200 шт (к-сть покупок) = 100 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 50 000 грн = 10 000 грн маркетпелйсу/40 000 грн викладачу

Приклад в цифрах (дуже песимістичний):
(ціна курсу) 500 грн * 2 шт (к-сть покупок) = 1 000 грн (дохід)
Ми витратили тільки тестові 10 000 грн на рекламу.
Результат: збиток -9 000 грн викладача.

Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).

Маркетплейс налаштовує маркетингові воронки та рекламну компанію на продукт викладача.
Мінімальний рекламний бюджет - 20 000 грн

Вартість налаштування та підтримки - 50% від прибутку.

Приклад в цифрах (оптимістичний):
Рекламний бюджет - 40 000 грн
(ціна курсу) 500 грн * 200 шт (к-сть покупок) = 100 000 грн (дохід)
Результат: (прибуток) 60 000 грн = 30 000 грн маркетпелйсу/30 000 грн викладачу

Приклад в цифрах (дуже песимістичний):
(ціна курсу) 500 грн * 2 шт (к-сть покупок) = 1 000 грн (дохід)
Ми витратили тільки тестові 10 000 грн на рекламу.
Результат: збиток -9 000 грн викладача.

Висновок: Фінансові ризики Викладача у межах тестового бюджету (до 10 000 грн).

Хочете просувати свій курс?

Подайте заявку на просування